دوربین خودرو هوشمند
نوشته شده توسط : ساسان

 
 
 
مدتی است که در بازار هستند. اخیراً است که مردم ایران از کاربرد آنها آگاه شده اند. دوربین خودرو هوشمند سیم کارتی نوعی دوربین است که به خوبی روی داشبورد یا روی آینه دید عقب قرار می گیرد. انواع مختلفی از داش کم خودرو با ویژگی ها و قابلیت های متفاوت در بازار موجود است.
مقرون به صرفه ترین آنها حدود 600 هزار تومان قیمت دارند در حالی که گران قیمت ها می توانند تا 5 میلیون تومان خرده فروشی شوند. پس چرا باید برای یک دستگاه تصویربرداری غیر اختصاصی که به اندازه دوربین های DSLR حرفه ای گران است، پول زیادی خرج کنید؟ ما در اینجا با برجسته کردن مزایای مختلف استفاده از دوربین داشبورد در طول رفت و آمد روزانه به این سوال پاسخ خواهیم داد.
جهت خرید و اطلاع از قیمت دوربین خودرو هوشمند سیم کارتی بر روی لینک کلیک کنید و مدل ها را به همراه قیمت دقیق برسی کنید.
فروشگاه اینترنتی مالکد مرکز فروش ردیاب خودرو آهنربایی ،ردیاب خودرو ارزان قیمت ،دوربین خودرو،دوربین بیسیم و انواع دوربین مداربسته هوشمند میباشد با مراجعه به وب سایت مالکد میتوانید انواع محصولات را به همراه قیمت و اطلاعات دقیق برسی کنید.
 

 

مزایای استفاده دوربین خودرو سیم کارتی و یا دوربین داشبوردی :
شما اثبات کامل یک اتفاق یا حادثه را دارید
بیایید بپذیریم، با نوع زیرساخت جاده و نوع رانندگان اینجا، تصادفات و حوادث ناگوار تقریباً اجتناب ناپذیر است. بخش غم انگیز این است که مردم فوراً تمایل دارند وسیله نقلیه بزرگتر را سرزنش کنند، حتی اگر آنجا نبودند تا شاهد کل حادثه باشند. در اینجا دیدن ماهی مرکب در موتورسیکلت که به شدت در ترافیک می بافند، یک اتفاق بسیار رایج است. اگر آنها به وسیله نقلیه شما برخورد کنند و سقوط کنند، در سرزنش شما به خاطر سهل انگاری بلافاصله درنگ نخواهند کرد. در چنین شرایطی، دوربین داشبورد خودرو بسیار مفید است. وقتی شما مدرک کامل ویدیویی از این حادثه دارید، اگر شما مقصر نباشید، هیچ کس نمی تواند اقدامات شما را زیر سوال ببرد. این نه تنها زمانی که شما بخشی از یک حادثه ناگوار هستید مفید خواهد بود، بلکه می توان از فیلم دوربین داشبورد برای کمک به دیگران در صورت مواجهه با تصادف در مقابل شما نیز استفاده کرد.
 

 

بدون مزاحمت پلیس
این غیرمنصفانه است که به سمت مجریان قانون انگشت بگذاریم زیرا ما پلیس های صادق زیادی داریم که با افتخار وظایف خود را انجام می دهند. اما در عین حال، ما چندین پلیس حقه بازی داریم که به دنبال کسب درآمد سریع نیز هستند. آنها اغلب به شما ادعا می کنند که علائم را رد کرده اید یا کمربند ایمنی را نبسته اید، حتی اگر ممکن است آنها را بسته باشید. بنابراین وقتی دوربین داشبورد ماشین دارید، می توانید به وضوح اثبات کنید که هیچ قانونی را زیر پا نگذاشته اید. فراتر از آن، بسیار بعید است که هر پلیس سرکش سعی کند اتهامات نادرستی را علیه شما اعمال کند. حتی اگر این کار را انجام دهند، شواهد ملموس در کنار شماست، بنابراین نگران نباشید و مطمئن باشید که اشتباهی مرتکب نشده اید.

 

خشم جاده را کاهش دهید
حوادث خشم جاده ای می توانند خیلی سریع زشت شوند. افرادی که خشم جاده ای را آغاز می کنند بسیار کوتاه مزاج هستند و قبل از متوسل شدن به آسیب جسمی به شما فکر نمی کنند. در چنین شرایطی، بیرون آوردن داشبورد خودروی خود و نشان دادن آن به سمت صورت آنها اغلب می تواند آنها را آرام کند. با دیدن دوربین، احتمال زیادی وجود دارد که حواس آنها به کار بیفتد و آرام شوند. حتی اگر این کار را نکنند، شما هنوز مدرکی دارید که نشان می‌دهد شخصی قصد حمله به شما را داشته است. با فرض اینکه پرونده به ایستگاه پلیس یا دادگاه کشیده شود، اثبات ویدیویی شما عملاً می تواند تنها با یک حرکت پرونده را به نفع شما تبدیل کند.

دوربین سیم کارت خور

دوربین سیمکارتی

دوربین مداربسته سیم کارت خور

 

دوربین مداربسته سیم کارت خور

دوربین خورشییدی سیم کارتی

قیمت دوربین سیم کارت خور خورشیدی

 

دوربین شلنگی

دوربین شلنگی فنری

دوربین شلنگی بیسیم

دوربین شلنگی 20 متری

دوربین آندوسکوپی

 

رانندگان بد را از بین ببرید
حتی اگر قصد دارید یک رانندگی کوتاه در خارج از خانه خود داشته باشید، احتمال قطعی وجود دارد که حداقل با یک راننده بد روبرو شوید. رانندگان بد برای شما، خودشان و تقریباً هر چیز دیگری در جاده بسیار خطرناک هستند. آنها اغلب بی رحم، تهاجمی هستند و معمولاً برآوردی از قابلیت های رانندگی خود ندارند. چنین رانندگانی تهدیدی برای جامعه هستند و باید برای اعمال خود مجازات شوند. با کمک دوربین داشبورد خودروی خود، می توانید به راحتی اقدامات آنها را به همراه پلاک آنها ثبت کنید. سپس این شما هستید که می خواهید شخصاً با راننده صحبت کنید یا در مورد اقدامات راننده به پلیس شکایت کنید. در صورت مواجهه با راننده احتیاط کنید زیرا او به راحتی می تواند در ارتکاب خشم جاده ای تشدید شود.

 

شما هرگز نمی دانید چه چیزی را ضبط خواهید کرد
هر روز برای ما یک ماجراجویی است. احتمالاً در طول رانندگی روزانه خود شاهد بسیاری از حوادث یا دیدنی های فراموش نشدنی هستید. اما زمانی که موبایل خود را بیرون می آورید، به سمت دوربین رفته و دکمه ضبط را فشار می دهید، تا آن زمان دیگر تمام شده است. با این حال، اگر از دوربین داشبورد ماشین استفاده می کردید، مطمئناً می توانستید از آن عکس بگیرید. یوتیوب مملو از ویدیوهای دوربین داشبورد جذاب است که بیش از یک میلیون بازدید جمع آوری می کند. اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید، می توانید یکی از آنها باشید.
جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع دوربین خودرو ،ردیاب خودرو و انواع دوربین مداربسته بیسیم به وب سایت مالکد مراجعه کنید و یا با به شماره زیر جهت خرید و مشاوره در ارتباط باشید.
مشاوره و پشتیبانی : 09108515195-09981333111
آدرس وب سایت :




:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: